22
El compromís de Danone.
Tema: GeneralEn el món hi ha milers d’agrupacions socials que treballen encomiablemente. Amb elles i des de la utopia per un món millor, la solidaritat es transforma en la tendresa dels pobles. És obscè que una empresa poc solidària utilitzi la solidaritat. Les ONG’s no haurien de callar-se. De la mateixa manera, seria interessant que les organitzacions de consumidors analitzessin si és ètic que aquest tipus d’empreses financin aquest tipus de campanyes, que d’una manera calibrada furguen en les desgràcies dels pobres i en la sensibilitat del consumidor.
Bon dia,
El meu nom és Lídia Bantí Cros i sóc estudiant de la Univertistat de Girona.
El meu treball de Final de Grau tracta sobre analitzar i entendre el concepte de Marketing 3.0, paradigma el qual duen a terme diferents empreses espanyoles i catalanes que diuen ser ètiques i sostenibles per al món i la societat en general.
El meu objectiu principal és investigar si aquestes pràctiques sóc reals o són una utopia.
He començat a analitzar l’empresa Danone i he trobat un article titulat “El compromís Danone. Sembrant vida o recol·lectant euros?”, de Mónica Vargas i Vicent Boix, el qual desmenteix l’ètica de les pràctiques de Danone.
M’agradaria saber si puc contactar amb alguns dels dos autors per fer-los unes breus preguntes.
Moltes gràcies!